Nisa'nın Pembe Patikleri

Posted by Cake N'Beyond | Posted in , , | Posted on 18:25



Kızının ilk yaş gününü kutlayacak olan Merve, beni arayıp bu Pembe Patikler pastasından yapmamı istedi. Orjinali Hansel&Gretel'e ait olan bu pastanın kekini kakaolu, kremasını yarı sütlü yarı bitter ganaj olarak hazırladım ve içini bol frambuaz ile renklendirip tatlandırdım. Doğum günü 22 Nisan'daydı ama ben bilgisayarımla ilgili 3 haftadır yaşadığım problem nedeni ile bu son yaptıklarımı yeni yayınlayabiliyorum.

Merve'nin isteği üzerine pasta ile birlikte '1' şeklindeki kurabiyelerden de hazırlarken, doğumgünü hediyesi olarak pastanın üstündeki çiçek ve kelebeklere uyumlu olacak şekilde 'royal icing' tekniğini kullanarak hazırladığım kurabiyeleri de ekledim sepetimin içine.

Nice Mutlu Yaşlara Nisa'cım. Hep böyle güler yüzlü ve neşeli ol, tamam mı!!!



Comments Posted (1)

  1. Tatlım pasta gerçekten harika olmuş, ne diyim ellerine sağlık...